طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰
برای نیازها یا مشکلات لوله بازکنی شما ، راه حل‌های درست ارائه می‌دهیم و تیم ماهر آریا پارسی آخرین تکنیک‌های لوله بازکنی را به مشتریان پیشنهاد می‌کند.

ما همواره برآنیم که دانش ، اطلاعات ، ابزار و امکانات خود را به روز نگه داریم.


با تماس گرفتن با تیم آریا پارسی این اطمینان را به شما می‌دهیم که از نحوه‌ی خدمات ما راضی خواهید بود.

چنانچه از طریق وب سایت ariaparsi.com تماس گرفته‌اید نحوه آشنایی خود را بیان نموده تا از ۲۰٪ تخفیف خدمات لوله بازکنی آریا پارسی بهره‌مند شوید.

کارشناسان ما در تهران (ولیعصر ، صادقیه ، تجریش و…) و کرج (مهرشهر ، عظیمیه ، جهانشهر و…) آماده خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز می‌‌باشند.


روش های اصلی لوله بازکنی :

لوله بازکن دستی

تلمبه وسیله ای که به منظور باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب به خصوص ظرفشویی استفاده می‌شود.

شیوه عمل تلمبه به این شکل است که با فشار دادن لوله باز کن به سمت درون هوای داخل لوله باز کن به طرف لوله ها حرکت کرده و مواد اضافی داخل لوله را مجبور به حرکت می کند، تکرار این عمل باعث می‌شود مواد داخل لوله هدایت شوند و گرفتگی رفع شود.
 

لوله بازکن شیمیایی

این نوع لوله بازکن ها در خود مواد اسیدی و شیمیایی دارند که سبب حل شدن و از بین رفتن مواد می شود.

سرعت عمل این روش بسیار کند است، استفاده از آن ها به مقدار کافی باعث می‌شود گرفتگی لوله برطرف شود ولی استفاده پی در پی از آن باعث خورده و پوسیده شدن لوله‌ها می‌شود.


پودر لوله بازکن

در گذشته محلول شیمیایی لوله باز کن وجود نداشت به منظور از پودری به اسم “چنته” استفاده می‌شد، به این صورت که آن را باید در لوله خشک بریزید و پس از گذشت مدت زمانی جریان آب را به داخل لوله باز کنید که با گذشت زمان استفاده از پودر منسوخ شده است.

شرکت خدماتی آریا پارسی آماده ی ارائه خدمات لوله باز کنی در کرج و لوله باز کنی در تهران و دیگر نقاط به وسیله‌ی دستگاه ژنراتور برقی و دستگاه‌های فنرزنی با انواع فنر معمولی ریز و فنرفولادی سرفنر مته دار می‌باشد.

لوله بازکنی بدون خرابی و کنده کاری و همچین درآوردن اشیاء از لوله مثل طلا و موبایل در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی توسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت انجام می‌شود.

جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات سریع لوله بازکنی در کرج و لوله بازکنی در تهران ، با کیفیت، همچنین با هزینه های مناسب دستاورد این شرکت می‌باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی