طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ترجمه اسناد

ترجمه اسناد

خیلی از افراد به منظور مهاجرت، ادامه تحصیل، یا شرکت در مناقصه و غیره نیاز به ترجمه اسناد  و برگردان متن پیدا می‌کنند. در این مواقع ممکن است ساعتهای زیادی به دنبال یک دفتر ترجمه رسمی یا دارالترجمه زبان تاییده شده جهت ترجمه مدارک خود صرف کنید. به دفتر ترجمه هماترنس مراجعه کنید تا با خاطری آسوده از بهترین کیفیت در خدمات ترجمه بهره‌مند شوید.

نکاتی پیرامون ترجمه رسمی اسناد و مدارک در غرب تهران

ترجمه مدارک و اسناد فقط بوسیله مترجمان رسمی دادگستری انجام می‌شود و ترجمه رسمی دارای ضوابط خاصی است. در ترجمه رسمی، رعایت قوانین و ضوابط ترجمه متون بسیار اهمیت دارد.

یکی از موارد ضروری که در ترجمه‌ رسمی باید رعایت شود، این است که اعداد عینا همانند متن اصلی باشند. در صورت رعایت نشدن قوانین این مورد پیگرد قانونی دارد و مترجم دچار مشکل ‌می‌شود.

بنابراین دقت زیاد در ترجمه رسمی امری بسیار مهم و ضروری است. و اعمال نظر و سلیقه در ترجمه در این بخش نباید انجام گیرد. ترجمه اسناد در صادقیه در غرب تهران در دارالترجمه رسمی هماترنس با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.

دارالترجمه زبان هماترنس سالهاست که در زمینه ترجمه رسمی از جمله ترجمه اسناد‌ - ترجمه مدارک  و  ترجمه شناسنامه  و... فعالیت می‌کند. و نامی آشنا و مورد اعتماد برای ارباب رجوعان خود است.

هر نوع سند – حقوقی ، علمی ، فنی یا مکاتبات کسب و کار روزانه – در دفتر ترجمه رسمی 403 یا دارالترجمه هماترنس از هر زبانی به زبان دلخواه شما ترجمه می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی