طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

طراحی وب سایت در کرج

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت فرهیختگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا


موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا​ موسسه حقوقی داوری در تهران با مدیریت مسعود اسلامی مهر (از موفقترین وکلای ایرانی)، وکیل پایه یک دادگستری.

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا ، موسسه حقوقی داوری در تهران با ارائه مشاوره صحیح و تخصصی و قبول وکالت در کلیه زمینه‌های حقوقی و پیگیری متعهدانه پرونده های مطروحه پاسخگوی کلیه نیازهای حقوقی شما عزیزان خواهد بود. این مؤسسه به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات داوری به صورت رسمی و قانونی و با انجام وکالت در کلیه مراجع ذیصلاح افتخار دارد با کادری متخصص و مجرب اعم از تعدادی وکیل پایه یک دادگستری و همچنین تعدادی از کارشناسان باتجربه و مشاورین حقوقی و با تلفیق توانمندی‌های علمی و اجرائی خدمات حقوقی متنوع خود را در سطوح مختلف و متناسب با نیازهای جامعه بصورت دوره‌ای یا موردی به کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی، دولتی و غیردولتی و نهادهای عمومی ارائه نماید. ما با تکیه بر توانایی‌ها و تکنیک‌های حقوقی خاص نزدیک‌ترین راه حل و کم‌هزینه‌ترین مراحل رسیدگی برای رسیدن به حکم به نفع شما به کار می‌بریم.

تجربه و تبحر وکلای پایه یک و متخصص ما یاری رسان شما در کلیه پرونده های پیچیده و سخت خواهد بود.


مسعود اسلامی مهر

وکیل پایه یک دادگستری

شماره های تماس با موسسه حقوقی در تهران:


۲۶۴۱۳۷۶۳ ۰۲۱ – ۲۶۴۱۳۱۱۲ ۰۲۱

۲۲۲۲۱۸۶۷ ۰۲۱ – ۲۶۴۱۳۷۶۶ ۰۲۱

۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

فکس

۰۲۱۲۶۴۱۳۶۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی